Praktische zaken

- Heb je een dringend medisch probleem? Aarzel niet om ons te contacteren!

- We werken alleen op afspraak. We vragen je graag om zoveel mogelijk je afspraken online te boeken, dat kan hier. Lukt het niet? Bel ons gerust zodat we het kunnen inplannen.

 - Wil je voor meer dan één persoon een probleem bespreken? Maak dan ook per persoon een extra afspraak. Kom je dus met twee? Maak dan twee afspraken. Zo kunnen we voor elk voldoende tijd uittrekken en wachttijden voor andere patiënten beperken. 

- Gelieve je identiteitskaart mee te nemen op raadpleging. Voor kinderen breng je best een geldige Kids-ID of ISI+-kaart mee. 

Huisbezoeken

Onze zorgen zijn alleen op de praktijk optimaal, waar al het nodige materiaal aanwezig is. Kom daarom indien mogelijk naar de raadpleging. 

Ben je echt niet in staat om je te verplaatsen? Neem dan telefonisch contact op zodat we een huisbezoek kunnen inplannen. Gelieve voor huisbezoeken tussen 8 en 9 uur te bellen. Bij bezoeken zal de arts die beschikbaar is langskomen: die kan je niet kiezen.

Telefonische bereikbaarheid

Om je tijdens je raadpleging bij de dokter zo weinig mogelijk te storen, werken we vaak met een secretariaat. Voor afspraken of dringende zaken kan je steeds op het centraal nummer 02 252 11 83 terecht. 
Heb je toch een vraag voor een van de dokters? Of bel je voor de resultaten van je onderzoeken? Gelieve dan te bellen tijdens de voorziene telefoonmomenten.

Voorschriften en attesten

Het opmaken van voorschriften en attesten maken steeds deel uit van een consultatie en worden niet na alleen telefonisch contact opgemaakt. Medicatie die je chronisch neemt, moeten we ook opvolgen: de termijn waarop dat nodig is, bespreken we tijdens de raadpleging. We voorzien dan voldoende voorschriften om die periode te overbruggen. 
Is er een vergissing gebeurd? Alleen in dat geval kunnen we hierop een uitzondering maken. 

Conventionering, tarieven en betaling

Alle artsen zijn volledig geconventioneerd: dat betekent dat we de tarieven hanteren die vastgelegd zijn door het overleg met de ziekenfondsen. Ook als je recht hebt op een verhoogde terugbetaling, passen we dat automatisch toe. 

Betalen kan je door middel van de applicatie van Bancontact / Payconiq of cash. Met de kaart betalen gaat niet.

IMG_20200723_153128.jpg